Emir Can İğrek - Gömleğimin Cebi (Official Video)

  görünümler 7,061,724

Emir Can İğrek

Yıl önce

Emir Can İğrek'in "Gömleğimin Cebi" isimli tekli çalışması sizlerle. #EmirCanİğrek ILS Vision Music etiketi ve iş birliği ile TRpost ve tüm dijital platformlarda.
Spotify: smarturl.it/6q4fup/spotify
Fizy: fizy.in/VWJRx
AppleMusic: smarturl.it/6q4fup/applemusic
iTunes: smarturl.it/6q4fup/itunes
Amazon Music: smarturl.it/6q4fup/amazonmusicbuy
Muud: www.muud.com.tr/sa/693477
Yönetmen : Emir Can İğrek
Senaryo: Emir Can İğrek
D.o.p : Hasip Arvas
AD : Eyüp Kaan Yoksu - Yusuf Sevinç
Edit : Hakan Gülbahçe
Model: Merve Acer
Gaffer : Uğur Karaca
1st AC : Batuhan Akansu
Focus Puller: Cengizhan Demir
Sanat : Serap Miray Alpar
Prodüksiyon : Repo Film
"Gömleğimin Cebi" sözleri ile;
Hatrını geçtim ayılmak için içtim acı kahveyi
O alçaklar gibi alçak olamadığım için affet beni
Paraşüt açılmadı ağzımı burnumu kırdı düşüşlerim
Ciğerlerim oksijen almayı bırakana kadar avareyim
Kırk yılı geçtim ayılmak için içtim acı kahveyi
Bıraktım dümeni bu dalgalar atacak uzaklara beni
Koftiden aşkına yazmışım onca söz aptal gibi
Aman
Gömleğimin cebi gönlümü saklar
Aman yüreğin yan yolları var
Bi şekilde seni buluyor
Ne yapayım ay
Ağzında bir küfür gibi
Yersiz durur ismim benim
Asar beni kanun olsa
Beyaz tenin ah...
Söz/Müzik: Emir Can İğrek
Prodüktör: Tolga Görsev
Düzenleme: Tolga Görsev
Davul: Canberk Cebecioğlu
Klavyeler: Cevdet Berkay Yavuz/ Tolga Görsev
Bass Gitar: Cihan Reşit Köse
Perküsyonlar: Cengiz Ercümer
Gitarlar: Erdem Sökmen
Çello: Timur Atasever
Keman: Alperen Gün
Back Vokaller: Emir Can İğrek/Cevdet Berkay Yavuz/ Tolga Görsev
Mix: Tolga Görsev
Mastering: Alex McCollough (TrueEastMastering)
Stüdyo: Tolga Görsev Music Production
© 2019 ILS Vision Music
℗ 2019 ILS Vision Music

YORUMLAR
Hüzünlü ponçik
Hüzünlü ponçik 9 saatler önce
Hatrını geçtim ayılmak için içtim acı kahveyi O alçaklar gibi alçak olamadığım için affet beni Paraşüt açılmadı ağzımı burnumu kırdı düşüşlerim Ciğerlerim oksijen almayı bırakana kadar avareyim Kırk yılı geçtim ayılmak için içtim acı kahveyi Bıraktım dümeni bu dalgalar atacak uzaklara beni Koftiden aşkına yazmışım onca söz aptal gibi Aman Gömleğimin cebi gönlümü saklar Aman yüreğin yan yolları var Bi şekilde seni buluyor Ne yapayım ay Gömleğimin cebi gönlümü saklar Aman yüreğin yan yolları var Bi şekilde seni buluyor Ne yapayım ay Ağzında bir küfür gibi Yersiz durur ismim benim Asar beni kanun olsa Beyaz tenin ah Gömleğimin cebi gönlümü saklar Aman yüreğin yan yolları var Bi şekilde seni buluyor Ne yapayım ay Gömleğimin cebi gönlümü saklar Aman yüreğin yan yolları var Bi şekilde seni buluyor Ne yapayım ay Gömleğimin cebi gönlümü saklar Aman yüreğin yan yolları var Bi şekilde seni buluyor Ne yapayım ay Gömleğimin cebi gönlümü saklar Aman yüreğin yan yolları var Bi şekilde seni buluyor Ne yapayım ay Beğenin de bidaha gelip dinleyeyim💜
Hüzünlü ponçik
Hüzünlü ponçik 9 saatler önce
Beğenin de üstte kalsın ponçikler🐾💜
Reyhan’
Reyhan’ Gün önce
o alcaklar gibi alcak olsaydim bile hayatinda bi yerim olacagini hic sanmam biliyor musun :”)
Zeynep Buse
Zeynep Buse Gün önce
o kadar özlendin ki ECİ 💙
selim can
selim can 2 gün önce
bu şarkıyı unutmak ömrüm yetermi
selim can
selim can 2 gün önce
bu şarkıyı unutmak kolay olmuyor
selim can
selim can 2 gün önce
bu şarkıyı unutmak kolay olmuyor
Atatürk'çü
Atatürk'çü 3 gün önce
KÖPEĞİYİZZZ ❤️
AY AŞIĞI
AY AŞIĞI 4 gün önce
O alçaklar gibi alçak olamadığım için affet beni❤
Gülşen K
Gülşen K 7 gün önce
Herkesin gömleğinin cebi olduğu ama gönlü olmadığı bir dönemde böyle gönle dokunan şarkılar yazdığın için teşekkürler eci ❤
Sevim Parmaksızoğlu
Sevim Parmaksızoğlu 7 gün önce
Hep bu şarkıyı dinliyorum🎙🎧
Yaren Ece Erden
Yaren Ece Erden 7 gün önce
O doğallık mı yok artık? Şarkı güzel, anlamlı falan ama doğal değil. Nefes yerleri nerede hani? Klipte de doğallık kaçmış. Ne oluyor ya? Tanınmayan ve güzel adam kalmadı mı piyasada?
Aylin Kenebaş
Aylin Kenebaş 7 gün önce
Bıraktım dümeni bu dalgalar atacak uzaklara beni..
αílurσphílє '
αílurσphílє ' 9 gün önce
"Paraşüt açılmadı ağzımı burnumu kırdı düşüşlerim.."
Ozan Kalender
Ozan Kalender 11 gün önce
Biz bilmem surdan geldik bilmem burdan geldik diyenler tamam en büyük en eski sizsiniz yeter artık boş yapmayında hiç-bir yerden gelmeden sessizce şuracıkta acımızı yasayalım.
DENO
DENO 11 gün önce
her şarkın mı hisli ve güzel olur yolun açık olsun koca yürekli adam
Samet Buğra Ercan
Samet Buğra Ercan 12 gün önce
Bu adam cidden insanların hayatlarına dokunuyor.Ben büyük hayranıyım konserleri olduğunda gidememistim param çıkışmamıştı mesaj olarak yazmıştım ona dün mesajıma baktı ve 15'inde olan Dorock konserine davet etti.Guzel adamsın Emir Can umarım en güzel yerlere gelirsin..
Yiğit Bozkurt
Yiğit Bozkurt 15 gün önce
1,8 dislike paraşütü açılmayanlar
Yaprak Fırat
Yaprak Fırat 16 gün önce
Ne güzel cümledir o; 'Ciğerlerim oksijen almayı bırakana kadar avareyim.'
Eğlence
Eğlence 16 gün önce
Kavga edince sevdiğim tüm şarkılara dislike atan kardeşime selam olsun😂
tülay sinirligil
tülay sinirligil 16 gün önce
alçak olsaydın zaten seni severdi...
бетюль чигдем
бетюль чигдем 16 gün önce
"Bir teybin kasediyle bu aşkın miadı doldu" Çıkan kaset Emir Can İğrek ne hoş detay ama! ❤
Azazil L
Azazil L 17 gün önce
Kalitali şarkılar huzur veriyor
Kadir Aslan
Kadir Aslan 19 gün önce
Bu biraz saçma sarkiymis
Yaren Ceylan
Yaren Ceylan 20 gün önce
“Ciğerlerim oksijen almayı bırakana kadar avareyim . ” Vay be müthiş 😻
Mustafa Ata türker
Mustafa Ata türker 20 gün önce
Suppermiss geç kesfettigime üzüldüm
Gülşah Gümüş
Gülşah Gümüş 25 gün önce
O alçaklar gibi alçak olamadığım için affet beni..
Arda Fırat KAYA
Arda Fırat KAYA 25 gün önce
disslike atanlar sözdeki alçaklar?
hadi uzatmada söyle
hadi uzatmada söyle 25 gün önce
çok mantıklı ismi
Ozlem Brnsl
Ozlem Brnsl 28 gün önce
Ağbey uyyo millet ya, 🙂
zehra
zehra Aylar önce
_bir teybin kasediydi bu sevda miadı doldu_
Esma
Esma Aylar önce
bir şekilde seni buluyor, ne yapayım ay..
Emrah Soyalp
Emrah Soyalp Aylar önce
1.8 B Dislike dümeni bırakmaya korkanlar 😅
zeynep ÇELİK
zeynep ÇELİK Aylar önce
ay izledikçe eriyom ya cok yakisikli sarki yi dinliyom emire bakiyom eridim benden geriye kalan tek kalpim❤❤❤❤❤❤
____
____ Aylar önce
biz hep buradaydızcı tayfaya ithafen: yav hepsi sizin olsun ne bu tantana mezara mi götüreeniz her şarkınin altında bu tarz yorumlar görmekten sıkıldım dinle geç işte banane sen ne zmndır dinliyosan
Beyzanur Dinç
Beyzanur Dinç Aylar önce
Hatrını geçtim ayılmak için içtim acı kahveyi☕
Lavinia
Lavinia Aylar önce
1:52 " Ben senin üvey oğlun gibi sana muhtacım Istanbul..." Emir Can'ın meydan şarkısından 😍🖤
Bay Hiçkimse
Bay Hiçkimse Aylar önce
Yüreğin yüreğime ❤
nihan parmaksız
nihan parmaksız Aylar önce
Valla ben yeni gordum
Adem Sen
Adem Sen Aylar önce
yüreğin yan yolları var, bir şekilde seni buluyor"
Melek Yılmaz
Melek Yılmaz Aylar önce
00:05 "Bir teybin kasediydi bu sevda miadı doldu."
YILDIM
YILDIM Aylar önce
Bokunu çıkarana kadar dinlemelik şarkı buldum miiiiisss(16.10.2020)
sevgi sert
sevgi sert Aylar önce
Bi sekilde seni buluyor neyapayim ayyyy
Miray Şahinöz
Miray Şahinöz Aylar önce
Bardakta köpeğiyiz bu sevdanın yazıyor.
bahar yy
bahar yy 15 gün önce
Evinde de kullanıyo günlük hayatta o kupayı
Giray Esen
Giray Esen Aylar önce
1:57-2:00
crn dlmn
crn dlmn Aylar önce
o kadar haklısın kı yuregın yan yolları var
Serap Çelik
Serap Çelik Aylar önce
peki matematık calısırken Emir Can İğrek dinlemek :) ve sonra dersı bırakıp yorumlardan agır roman albümune falan gıtmek her gun matematık calısmak ıstıyorum Emir Caan İğrek TEŞEKKÜRLER...
varisha chaudhary
varisha chaudhary Aylar önce
This song is in which language can anybody tell me?
varisha chaudhary
varisha chaudhary 5 gün önce
@༺༻ ZeyZey༺༻ thanks
varisha chaudhary
varisha chaudhary 5 gün önce
@Feyza Cengiz thanks
༺༻ ZeyZey༺༻
༺༻ ZeyZey༺༻ Aylar önce
Turkish ( Perfectly beyond) song
Feyza Cengiz
Feyza Cengiz Aylar önce
This song is turkish
Fadile Toprak
Fadile Toprak Aylar önce
Kim bilir bu şarkılar kime yazıldı?
yakup göl
yakup göl Aylar önce
Hakettiğin değeri görmüyosunnnnnnnnnn
Ezel BEŞALTI
Ezel BEŞALTI Aylar önce
"Gömleğimin cebi gönlümü saklar aman."
Emine Erdal
Emine Erdal Aylar önce
🤍
Hilal Battal
Hilal Battal Aylar önce
Saklamıyor artık gömleğinin cebi gönlünü, gerek de kalmadı zaten ne yol bıraktı ne görecek göz
Suat Timur
Suat Timur Aylar önce
Bu ülkede iyi olan hiç bir şeyin kıymeti bilinmiyor. Seni dilediğim için kendimi hep mutlu hissediyorum ama mutlu olduğum için de dinlemiyorum
Eyes of sky
Eyes of sky Aylar önce
Gömleğimin cebi eskidi kanlandı gönlümün zehriyle Dayan mıyor artık 🥀🖤
Meltem Atalay
Meltem Atalay Aylar önce
Bıraktım dümeni bu dalgalar atacak uzaklara beni..
Furkan Tosun
Furkan Tosun Aylar önce
Ciğerlerim oksijen almayı bırakana kadar avareyim.
Buse Ucak
Buse Ucak Aylar önce
bambaşkasın
denemekiçinvarım :D
denemekiçinvarım :D Aylar önce
birisnden görüp geldim :D güzel hoş şarkıymış
İrem Kılıç
İrem Kılıç Aylar önce
ahmet duygu sana yanık
İrem Kılıç
İrem Kılıç Aylar önce
Ceyda Yalçın şarkıyı dinlerken yorumlara bakıodum denk geldim krdşm aa
Ceyda Yalçın
Ceyda Yalçın Aylar önce
@İrem Kılıç sen nereden geldin aw yırtık dondan çıkar gibi aaaa
denemekiçinvarım :D
denemekiçinvarım :D Aylar önce
@İrem Kılıç :D
denemekiçinvarım :D
denemekiçinvarım :D Aylar önce
@Ceyda Yalçın şşşş
Mertali Şahin
Mertali Şahin Aylar önce
Gençler bir kız var çok seviyorum açılamıyorum
Ahmet Zerman
Ahmet Zerman Aylar önce
affet beni akşam üstü...
Hiw #
Hiw # Aylar önce
Unutturmayin be bu sarkiyi bana🤗
Doğukan Özbay
Doğukan Özbay Aylar önce
Paraşüt açılmadı Ağzımı burnumu kırdı düşüşlerim
Ebral Demir
Ebral Demir 2 aylar önce
Kalbini gördüğümde durmak istedim kalmak istedim gülümsediginde hissettiğim yaşamlarda .. Seni seviyorum emir
Zeynep Buse
Zeynep Buse 2 aylar önce
ütüsüz koca koca cepli gömleklerinin köpeğiyiz be ECİ ❤️
profesyonel kısaltma
profesyonel kısaltma 2 aylar önce
0.13. Saniyede yüksek kaldırım yazan bi tabela var. Bunun anlamını gercek emircancılar anlar. Size ipucu YÜKSEK KALDIRIMDA BİR AKŞAM TANIR FELAKETIM SENI BASINDA KASKETIN SENIN ICINDE KASVETİN.... (emircan iğrek/ yangınlı şiir)
yasin Tanis
yasin Tanis 2 aylar önce
Bu şarki geçmişi hatirlatiyor bana
Hanife Duman
Hanife Duman 2 aylar önce
Koftiden aşkına yazmışım onca sözü aptal gibi!
xClousy
xClousy 2 aylar önce
emircan çok kilo almışın aw
Dilruba
Dilruba 2 aylar önce
Bu şarkının da içinde bulunduğu, beğeneceğinizi düşündüğüm bir derleme yaptım. Umarım beğenirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum 💙 trpost.info/list/video/pNGud5Z-qq-Wong.html
Lyrcis video
Lyrcis video 2 aylar önce
Nasıl oluyorda her acı çektiğimde düştüğümde üzüldüğümde Emircan ın şarkılarına sarılıyorum anlamıyorum . İlaç gibisin be ❤️
Aysima Babacan
Aysima Babacan 2 aylar önce
trpost.info/list/video/fJR4a6ykvJnTZZo.html .
Aysima Babacan
Aysima Babacan 2 aylar önce
trpost.info/list/video/fJR4a6ykvJnTZZo.html .
Aslıhan Aksel
Aslıhan Aksel 2 aylar önce
Onur can öz can
Zeynep Uzuncan
Zeynep Uzuncan 2 aylar önce
emrenin yiğiti uyandırma sahnesi tam duygulanıcam hep bi gülme geliyor dksllsldldlsk
sevda rale armağan
sevda rale armağan 2 aylar önce
keşke klipler olmasa da müzikten soğutmasa..playden dinliyom artık
Damla Özgen
Damla Özgen 2 aylar önce
Pamuk sesli adam🖤
ayse arman
ayse arman 2 aylar önce
trpost.info/list/video/qMd6p5yryLunoog.html
Yasin Sağıroğlu
Yasin Sağıroğlu 2 aylar önce
Her Zaman Dinleyen Ama Yorum Yapmayan Bir Tayfa Vardır.
melek akkurt
melek akkurt 2 aylar önce
Bi şekilde seni buluyo ne yapayım ayy
E C R İ N Çakır
E C R İ N Çakır 2 aylar önce
"Dikenli teller aşsam araziler mayınlı..." "Ben senin üvey oğlun gibi sana muhtacım istanbul..." "Bu devirde söylenirmi böyle yangınlı şiirler..." "Bir teybin kasediydi bu sevda miadı doldu..." 🍷🌙
Zehra Can
Zehra Can 2 aylar önce
10/09/19❤
Evren Dönmez
Evren Dönmez 2 aylar önce
Ağzında bir küfür gibi Yersiz durur ismim benim Asar beni kanun olsa Beyaz tenin ah...
Sümeyye A
Sümeyye A 2 aylar önce
1:49 Asar beni kanun olsa beyaz tenin ah aaaaaaah
Rabia Nida Tekkanat
Rabia Nida Tekkanat 2 aylar önce
Bir hafta önce mutsuzdum dinliyordum şimdi korona oldum daha mutsuzum dinliyorum tşk hayatıma 💞
Hatice Daşdemir
Hatice Daşdemir 2 aylar önce
Paraşüt açılmadı ağzımı burnumu kırdı düşüşlerim.../2020Eylül
Mehmet Akif Arık
Mehmet Akif Arık 2 aylar önce
Ağzında bir küfür gibi yersiz durur benim ismim mi? Sözlerin intihar sebebi be emir can iğrek
COMMENTMAN
COMMENTMAN 2 aylar önce
6 270 000
hilal er
hilal er 2 aylar önce
İnsanlar ikiz yaratılır evet ama görüntün ve isiminin bu denli benzemesi... kalp acıyan bi oranmış tüm şarkılarında öğrendim
Ümit Irgat
Ümit Irgat 2 aylar önce
Gömleğinin cebine gönlümü koydum. Bu şarkıda bulayım seni Katlarda deHil..
büşra büşra
büşra büşra 2 aylar önce
İşte tam bu şarkıyı story atmıştın Araştırıp bulmuştum Dinledim tuhaf gelmişti bu çocuk ne yaşıyo demiştim Sonra ben de dinledim teşekkür ederim beni emir canla tanıştırdığın için ...
İrem Vural
İrem Vural 2 aylar önce
Asikmis gibi dinleyip dinleyip efkarlaniyorum
Atatürk'çü
Atatürk'çü 2 aylar önce
KÖPEĞİYİZ BU SEVDANIN ✌🏻❤️
sezer odabasoglu
sezer odabasoglu 2 aylar önce
Balıkesirli çılgın eşekler videosu bile 85 milyon izlendi bu şarkı nasıl 6 milyon olur ya ?
Ömer Gumusoglu
Ömer Gumusoglu 3 aylar önce
Bizde gecenin 02:51 dinledik bu güzel şarkıyı 🤘🏻
Gürkan Çelik
Gürkan Çelik 3 aylar önce
4 yıl önce flört ettiğim ve çok beğendiğim kız arkadaşımla 1 haftadır tekrar flörtleşmeye başladık sabah en erken 5e kadar konuşuyoruz ve ben 7de kalkıp işe gidiyorum ama bunu ona söylemedim belki uykusuz kalırım diye telefonu kapatmak ister ve az konuşuruz diye herneyse son 1 haftadır konuşuyoruz ve oda Emircan İğrek hayranı Nalan’ı falan söylerken bi anda bunu söylemeye geçti dedim ki bu bizim şarkımız olsun oda direk evet dedi sanki oda aynı şeyi düşünüyor gibi ben şuan çok mutluyum umarım mutluluğum katlanarak ilerler
çisil
çisil 3 aylar önce
Seni senin gibi sevseydim, beni sevmezdin.
Gul Kaya
Gul Kaya 3 aylar önce
Bu şarkıdan sıkılmamak için günde 10 kere dinliyorum. O kadar iyi ki 💕
Esra Aslan
Esra Aslan 3 aylar önce
her dinlediğimde kalbim büyüyor sanki. hüzün, öfke,özlem
Nurlan
Nurlan 3 aylar önce
Belki görüyordur diye yazıyorum İREM SENİ ÇOK SEVİYORUM HER NE KADAR BU GÜVENİ SANA YAŞATMAYACAK OLSAMDA ARTIK...
Gülnur Çalhan
Gülnur Çalhan 3 aylar önce
Bu şarkının sözlerinin dank ettiği yer..
Emir Can İğrek - Ağır Roman (Official Video)
04:16
Emir Can İğrek
görünümler 3,3 Mn
Emir Can İğrek - Nevale (Official Video)
03:28
Emir Can İğrek
görünümler 4,2 Mn
Sadakatsiz 8. Bölüm 1. Fragmanı
0:42
Sadakatsiz
görünümler 3,4 Mn
Ceg - First Class (Official Video)
4:00
Ceg
görünümler 1,3 Mn
Emir Can İğrek - Beyaz (B!P Akustik)
03:55
Emir Can İğrek - Aç Bağrını | Official Video
03:50
Emir Can İğrek
görünümler 10 Mn
Emir Can İğrek - Sapa (Official Video)
03:31
Emir Can İğrek
görünümler 7 Mn
Emir Can İğrek - Yangınlı Şiir (Official Audio)
03:54
Emir Can İğrek
görünümler 4,4 Mn
Emir Can İğrek - Kaptan (Official Audio)
04:18
Emir Can İğrek
görünümler 3 Mn
Sadakatsiz 8. Bölüm 1. Fragmanı
0:42
Sadakatsiz
görünümler 3,4 Mn
Ceg - First Class (Official Video)
4:00
Ceg
görünümler 1,3 Mn
Halsey - 3am (Stripped)
3:38
HalseyVEVO
görünümler 783 B
Adam - Fi Hada (Official Video) آدم - في حدا
4:19
Pentagram - Bu Düzen Yıkılsın
5:11
pentagramVEVO
görünümler 95 B
Ceg - First Class (Official Video)
4:00
Ceg
görünümler 1,3 Mn
System Of A Down - Protect The Land (Official Video)
5:08